Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

tRow

Ik had een tijdje terug een tosco hihat die ik marktplaats had gezet. Ik lied hem een keer horen aan een mede-drummer (vriend van me), en meteen ontstond er een scheurtje. Heeft 3 dagen op marktplaats gestaan maar heb hem toen helaas bij mijn bak oud brons moeten goeien, heb er overigens geen reactie op gehad, dus zal wel niet zo heel populair zijn.


Wouters

#651
apr 10, 2013, 22:29 Last Edit: apr 10, 2013, 23:56 by Wouters
Tosco is inderdaad niet echt courant.
Echter het zijn per definitie niet altijd kwalitatief slechte deksels, zoals je uit trows reactie kunt filteren.
Ooit een 16 inch crash gehad, klonk nergens naar. Kwalitatief wel uitstekend bekken, maar ultra thick!
Nog steeds de eigenaar van een 13 inch hihat, die niet onder doet voor jaren 60 zildjian avedis.
Ik zou ze nooit meer ongehoord kopen. Maar de eerder genoemde 75 euro lijkt me niet onredelijk duur / goedkoop.


tRow

Hij klonk juist heel lekkere die 5 minuten!

Maar erg courant zijn ze niet.

Jenslathouwers

iemand enig idee van de waarde van een yamaha power V ?  :)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

dmenace

22, 12, 13, 16? 200 euro of zo

harmen 18

#655
mei 11, 2013, 17:17 Last Edit: mei 11, 2013, 17:23 by harmen 18
Hallo,

Wegens nieuwe aankopen zit ik een beetje te twijfelen om eventueel de set die ik dagelijks gebruik te verkopen.

Het is een Adams 6000 in de kleur naturel esdoorn.

De maten zijn 10" 12"(pearl blx in dezeflde kleur) 14" 15" toms en 22" bass
De 10,12 en 14inch hangen in purecussion rims.
Met emperor tomvellen, powerstroke 3 bassdrumvel en mooi fiberskyn voorvel
Shellset met tomhouders, floortompoten, en houder voor in de bass.


Foto's







Wat zou hij waard zijn?

groovemaker

Ik ben niet zo thuis in de Adams wereld, maar ik denk dat je je bekkens beter als set los van de shells kunt oen. Op marktplaats zie je dat die nogal wat geld opleveren op die manier, en je hebt een mooie set hangen, das duidelijk  :Y
If it's too Loud you're too old!

NathanR

Ik denk dat de verkoop over de shellset gaat en het niet de bedoeling is dat de bekkens verkocht worden. :)

Nijlpaard


Ik denk dat de verkoop over de shellset gaat en het niet de bedoeling is dat de bekkens verkocht worden. :)



Ik weet het wel zeker.....



Het is een Adams 6000 in de kleur naturel esdoorn.

Shellset met tomhouders, floortompoten, en houder voor in de bass.


Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

NathanR

Precies, daarom. :)

harmen 18

Dat klopt ja, bekkens wil ik voorlopig nog niet kwijt.

Sander?

Ik heb nog een Roland td 6kv (met gaasvellen dus) staan. In een goede staat natuurlijk. Wie kan mij vertellen wat zoiets mag opbrengen vandaag de dag?
Mijn dank is groot.

Nijlpaard

Voor 2 jaar terug heb ik er nog 1 verkocht voor 1000 euro. Veel waarde verliezen ze niet.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Leon

#663
mei 17, 2013, 10:49 Last Edit: mei 17, 2013, 10:53 by Leon
Wat mag mijn DW Collectors uit 2000 nog opbrengen?
22x18, 12x9, 14x11

Ik zat te denken aan 1300 euro, eventueel met verkoop van 2 boomstands (DW 9700) 1500 euro totaal.




Let me know!  :)

Dries

Prima prijs Leon.
Eventueel inzetten op 1350 of 1400.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

tRow

Inderdaad prima prijs. De DW's die op marktplaats staan zijn vaak verschillende trommels met afwijkende hardware (De ene trommel black hardware, de andere chrome) Of uit verschillende jaren. Die gaan al voor die prijs, je zet nog wat laag in!

Fibesman

Best netjes voor een oude DW die prijs. kap je er mee leon? of ga je wat anders kopen?

Leon

Yes Tanco:

http://link.marktplaats.nl/677055508

Ik wil kijken wat ik met deze verkoper kan regelen. Ik ben al tijden op zoek naar een staande 16" in silver sparkle, maar ik vind het zonde om een bij elkaar geraapt setje in elkaar te zoeken.
Dit is een nieuwere DW inclusief snare met de floortom die ik zoek in een kekke finish voor een leuke prijs:)

Wat raden jullie me voor prijs aan? Ik wil het liefst niet mega veel bijleggen natuurlijk, maar ik snap dat dat onmogelijk is!

Fibesman

Tja, er heeft al iemand op die dw geboden. Volgens mij is het niet onmogelijk een oudere silversparkle DW floor en snare te vinden met de juiste badge als je Ebay.com een tijdje in de gaten houdt.
Voor 999 zou je sneller van je DW af zijn maar ik kan niet in je portomonee kijken of je het dan redt natuurlijk. Er zijn erg veel DW sets met 14" als laagste tom dat is idd wel een nadeel als je rock speelt. Een andere optie is een andere kleur 16" DW floor er bij kopen tot je de goeie vindt. They are out there.

Leon

Ik denk dat je dan uiteindelijk duurder uit bent dan wanneer ik mijn huidige set verkoop en deze nieuwere set met snare ervoor terug koop. Een losse DW floortom kost al snel 500 dollar, en voordat deze hier is zijn we nog zoveel geld verder. Tenminste, dat denk ik..

Nlz


Een losse DW floortom kost al snel 500 dollar, en voordat deze hier is zijn we nog zoveel geld verder. Tenminste, dat denk ik..


Er zijn zat DW-dealerts in Nederland, je zou daar eens kunnen navragen wat een floor in jouw specs bijbestellen kost, dan weet je zeker of het de moeite is om verder te zoeken of niet.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Rick


Er zijn zat DW-dealerts in Nederland, je zou daar eens kunnen navragen wat een floor in jouw specs bijbestellen kost, dan weet je zeker of het de moeite is om verder te zoeken of niet.


Hij heeft nog een oude Keller DW, dat wordt lastig...

Leon


Er zijn zat DW-dealerts in Nederland, je zou daar eens kunnen navragen wat een floor in jouw specs bijbestellen kost, dan weet je zeker of het de moeite is om verder te zoeken of niet.


Ik kan je nu al zeggen dat ik van 1 16" nieuwe floortom bijna een hele nieuwe set kan kopen :X

Stokmans

Vertel, wat kost het? (nu ben ik ook wel benieuwd)

Aan de andere kant, als je kijkt hoe waardevast je set is, gooi je het geld niet bepaald weg. Misschien ook een overweging?

Leon

http://www.thomann.de/nl/dw_finish_ply_16x14_stand_tom.htm


Waardevast is hij zeker, maar dat komt mede doordat hij tweedehands is gekocht. Een floor die nieuw uit de doos komt is tweedehands 60% van de nieuwprijs waard...

Omhoog