Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

NathanR



Dries

Lastig, deze zie je niet zo vaak. Ik zou er gevoelsmatig geen 120 voor betalen.
wellicht weer RJ hier meer van.


''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Robert-Jan

Dit is een voorloper van wat nu de mpx serie is.
Deze snares zaten dus onder de black panther series.

Als je bedenkt dat een mpx nieuw minder kost dan deze gebruikt,dan weet je wel genoeg denk ik ;)
Deze is max .€75,- waard
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jeroenov

Bedankt RJ, ik weet genoeg! ;)

imme

Een (beetje oude :3) paist accent swissmade??
Wat is het waard geinterseerde?/
C:





Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dries


Wat mag dit nog kosten http://link.marktplaats.nl/637582994 ?


Hij heeft de foto's hier vandaan

In nieuwstaat zou ik zeggen maximaal €225.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Nijlpaard

Iemand al eens zaken gedaan met deze persoon ?
Ik kan hem kopen voor 200 en ben wel genegen om dat bod te accepteren maar heb voorlopig geen tijd om naar emmeloord te rijden.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dries


Iemand al eens zaken gedaan met deze persoon ?
Ik kan hem kopen voor 200 en ben wel genegen om dat bod te accepteren maar heb voorlopig geen tijd om naar emmeloord te rijden.

Ken hem niet nee.
Woon ook niet in de buurt anders wilde ik 'm wel ff voor je bekijken en oppikken.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''


Technobeat


Paiste heeft in 2011 de complete 602 serie weer geherintroduceerd .



Misschien dan geen echte vintage cymbals , als in leeftijd , maar een stuk voordeliger dan wat deze verkoper er voor wil hebben .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drumlarsos

naar mijn mening kun je niet een geherintroduceerd bekken met een daadwerkelijke ''vintage'' bekken vergelijken(zowel qua prijs als sound), twijfel er wel aan of het zo ''zeer zeldzaam'' is als de verkoper beweerd.

Weet niet of dit een acceptabele prijs is.
Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen!

Fibesman

500 euro voor een gebruikt bekken? Tja ik weet het niet hoor. Voor zo'n bedrag zou ik zeker willen weten dat het helemaal de sound is die ik zoek, proberen dus. Flatrides zijn ook geen breed inzetbare bekkens.
Wat koop je er voor dat iets zeldzaam is? met de herintrokduktie van de 602 lijkt het me dat het alleen maar lastiger wordt snel van een oude af te komen.

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Paul

Sonor Designer hardware is duur. Ik denk dat deze wel richting 75 euro zal gaan.

Nijlpaard

Zit ik toch redelijk goed met mijn bod van 50 euro  :Y
Thnx :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

animal


Zit ik toch redelijk goed met mijn bod van 50 euro  :Y
Thnx :)


Als je hem niet wilt hebben wel  :+

Nijlpaard

:+


Hij zegt 90, ik 60 hij 80 ik 70 hij blij ik blij......:P
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Ruubke

Wat is een (vintage) Paiste 2002 black label hihat ongeveer waard?

De hihats zijn origineel één set en hebben een 6 cijferig serienummer, beginnend met 318...
Staat is bijzonder goed, bovenste bekken een klein beetje verweerd en het gat is een heel klein tikje groter (geen keyhole!) dan de bottom.

Tussen de 150 en 200 euro?

Technobeat


:+


Hij zegt 90, ik 60 hij 80 ik 70 hij blij ik blij......:P



En ..... heb je hem inmiddels voor 70,= euro ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nijlpaard



En ..... heb je hem inmiddels voor 70,= euro ?



Hij heeft nog geen 90 gezegd  -O- ;)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dries



Hij heeft nog geen 90 gezegd  -O- ;)


Hahahaha  ;)
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

patrick76

Hallo allemaal,

Wat mag een tweedehands Mapex M Birch drumstel ongeveer kosten?
Het betreft een set met 3 toms, 2 floortoms, een snare en 2 bassdrums.
En in welke categorie zit hij (beginner/middenklasser/enz) ??
Iemand een idee of info??  :)
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Nijlpaard

8,10,12,14,16,22 ? Rond de 4 a 500 euro
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Omhoog