Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Fibesman

Joep! Laat hem niet gaan mensuh lol.

drums97

Hey Joep, goed je hier ook weer te lezen!  *O*
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Hammar

Jah, bind hem vast, die Joep!

Dries

Joep, zit je nog steeds in de koperbranche?  *O*
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Joep

Hahaha, geweldig dit  :w
Nouja, de koperbranche.. Ik heb nog steeds mijn witte Hilite Exclusieve met koperen hardware ja.
En laatst nog backstage bij Meshuggah zitten chillen en Tomas Haake een trommel met koperen harware verkocht. Ook leuk :)

animal

Ja, leuk weer wat van je te horen.  :Y

Technobeat


Welkom back Joep  *O* , wel nauurlijk weer even je avatar met super mooie Sonor kit instaleren .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

stick tight



En laatst nog backstage bij Meshuggah zitten chillen en Tomas Haake een trommel met koperen harware verkocht. Ook leuk :)


Je vergeet de onverwachte drumforum meeting met Paul en ondergetekende.

Paul


Je vergeet de onverwachte drumforum meeting met Paul en ondergetekende.

En de VIP-balkon plaatsen bij Opeth. :D

NathanR

Wat is een 10'' Cadeson side snare waard? :)


Stokmans


Animal baars

#511
jan 12, 2013, 14:51 Last Edit: jan 12, 2013, 15:04 by Animal baars

Wat is een 10'' Cadeson side snare waard? :)


Ong. €2,45 per kilo.

Wat voor materiaal? Diepte? Beetje extra gegevens zijn wel handig. 60% van de nieuwprijs is ook nog een optie.

wat is een logische prijs voor een witte Mapex saturn met black chrome hardware? 20x18" kick, 10x8", 12x9" en 14x12" toms. Zit geen snare bij, wel een setje hoezen.


Nijlpaard



wat is een logische prijs voor een witte Mapex saturn met black chrome hardware? 20x18" kick, 10x8", 12x9" en 14x12" toms. Zit geen snare bij, wel een setje hoezen.



Die van MP ? Gaaf ding :Y
Die kleur wordt niet meer geleverd dacht ik.


Nieuw kost ie in fusion opstelling bij Thoman in natural finish nog rond de 1100. Dus 600 voor de artic white ? 750 met de hoezen ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

NathanR

Die van Marktplaats inderdaad. Ik kan hem nu voor 50 euro overkopen, niet verkeerd toch?

Robert-Jan

Wel verkeerd..
Hij staat hier nml nieuw voor €69,-
http://www.steenbeekmusic.nl/dr_content_snares.php
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

NathanR


Wel verkeerd..
Hij staat hier nml nieuw voor €69,-
http://www.steenbeekmusic.nl/dr_content_snares.php


Oeps hartelijk bedankt!! :)
Gelukkig had ik het geld nog niet overgemaakt. :)

animal

Maar je had al wel toegezegd de snare te kopen?

Animal baars



Die van MP ? Gaaf ding :Y
Die kleur wordt niet meer geleverd dacht ik.


Nieuw kost ie in fusion opstelling bij Thoman in natural finish nog rond de 1100. Dus 600 voor de artic white ? 750 met de hoezen ?


Die van MP ja. Wordt die kleur niet meer gemaakt? Staat nog wel op de Mapex sites, alleen dan met chrome hardware.. Wil er nog een 14" snare en 16x14" floor bij bestellen namelijk..

Ik zat zelf ook aan €600 te denken, goed vermoeden dus. Thnx! De hoezen zou ik alleen willen hebben om mijn huidige set incl. hoezen te kunnen verkopen.

Nijlpaard

Kan er naast zitten hoor. Ik kom ze nu idd op de usa site idd nog wel in artic white tegen met black hardware.

Wel een erg mooie set :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Animal baars

Uhu! Elke set die ik hoor vergelijk ik op een of andere manier toch altijd met een Saturn. Dus waarom dan niet voor zo'n set gaan kijken. Alleen het ophalen wordt een dingetje, best een ritje zegmaar...

Jenslathouwers

#521
jan 13, 2013, 19:58 Last Edit: jan 13, 2013, 20:38 by Jenslathouwers
Wat zou een star drum in deze staat nog mogen kosten?

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/drumstellen/vintage-star-om-te-herstellen-141860096.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie&utm_term=0&utm_medium=email

EDIT: de eigenaar heeft net terug gemailt, ik zou hem voor 80€ kunnen overnemen. Goede deal? *O* of niet echt ?  -O-

De bedoeling zou zijn om hem zoveel mogelijk in originele staat te herstellen.
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

tRow

Geen goede deal, zulke stars kun je als je een beetje oplet gewoon voor die prijs in perfecte staat oppikken. Dit is misschien 20 euro waard.

NathanR


Maar je had al wel toegezegd de snare te kopen?


Ja soort van, waren nog wat informatie over de snare aan het uitwisselne.

Dries


Ja soort van, waren nog wat informatie over de snare aan het uitwisselen.

8)7
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Omhoog