Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Wouter


Toch jammer als zo`n mooie set uit elkaar gehaald zou gaan worden  :/ .


Precies! en buiten dat zal je er hoogstwaarscheinlijk ook veel minder voor krijgen!

Leon

Om op je vraag terug te komen: losse trommels zijn lang niet zoveel waard als hele sets. Mensen moeten maar net op zoek zijn naar die serie in die kleur. De kleur is niet erg courant dus ik denk niet dat je hier snel met een mooie prijs vanaf komt...

WDrums

Allemaal zeker waar hoor! Mijn insteek is ook niet om alles los te verkopen met de gedachte er dan meer mee te verdienen ;). T gaat mij er gewoon om dat ik die twee toms prima kan gebruiken.

Ik zal hem in zn geheel proberen te verkopen in de hoop er dan nog een mooie prijs voor te vangen.

Leon

Wat zijn deze Zildjian New Beat hats nog waard? Ik had ze in V&A gezet voor 150 maar ik begrijp dat dit wat aan de hoge kant is.


Inmiddels trouwens al verlaagd naar 130, is dit nog te veel? Ik dacht dat New Beats nog wel populair waren.. Ik vind ze in ieder geval heerlijk maar heb ze dus dubbel...

Robert-Jan

New beats zijn te gek en voor €130,- heb je dus een prima hihat...niks mis met die prijs.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

FoREVer

Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Bianciny

Een Roland TD11-KV van net 1,5 jaar tegen inruil (nieuw) voor een TD15-KV??

Machiel

Klinkt als een goede deal.  *O*
Neem mij vooral niet te serieus.

Bianciny

Je bedoeld de inruil van mij Machiel?

Machiel

#959
jul 15, 2014, 19:21 Last Edit: jul 15, 2014, 19:22 by Machiel
Ik dacht het wel :D
Edit: Als de TD15 nieuw is en de jouwe de 1.5 jaar oude TD11 is. Care to elaborate?
Neem mij vooral niet te serieus.

Bianciny

Nou, kom maar op Machiel!!

Machiel

........ wat?
Neem mij vooral niet te serieus.

dunDaan


http://link.marktplaats.nl/m827986616

iemand een idee??

Lijkt me geen verkeerde vraagprijs, ziet er inderdaad nog erg goed uit.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

stefan

#963
jul 16, 2014, 19:26 Last Edit: jul 16, 2014, 19:50 by stefan
Zildjian 20" Dark k Custom Ride
Zildjian 17" Dark K Custom Crash
Zildjian 16" Dark K Custom Crash
Zildjian 15" Dark K Custom Crash

Masterworks 22" Sehhar Ride

New Beat Hihat 14" Hithat


Allen in goede staat
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

NathanR

Hoi Stefan

Ik heb interesse in je ride mocht je post betekenen dat het te koop gaat! Zou je mij een email willen sturen naar nathanreinds @ hotmail.com? Of heb je een adres waar ik heen kan mailen? :)

stefan

nathan PM me maar even dan...
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Leon

Ik drum niet zo actief meer in een band en ben denk er daarom aan om m'n DW weg te doen en er iets goedkopers voor terug te kopen. Wat zou deze nog waard zijn?

DW Collectors Silver Sparkle uit 2000 met 22x18 kick, 12x9 tom en 14x11 floortom?



Daarnaast heb ik, vanwege bovenstaande reden, een kit over die in de oefenruimte zou staan, als de band nog echt actief was. Dit is dus niet het geval en heb ik mijn opgeknapte Pearl EXR kit niet meer nodig.

Pearl EXR Prizm Purple 22x18, 12x9, 13x10 en 16x16. met 14x5(,5) snare.




Ook de zware DW 9000 hardware is een beetje overbodig geworden. Ik heb 2 boomstands en 2 rechte stands uit de 9000 serie. Is 80 euro per stuk een redelijk bedrag? (Nieuw ongeveer het dubbele).

Veel info en vragen maar misschien kunnen jullie mij een beetje helpen met het in elkaar draaien van mooie prijzen.

Technobeat


Maar je blijft toch wel thuis drummen Leon , of stop je er helemaal mee :/ ?
Dat zou wel jammer zijn , misschien kun je anders de , voor jou , mooiste set voor jezelf houden en de '' mindere '' ( het zijn gewoon twee prima sets ) in de verkoop doen . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Leon


Maar je blijft toch wel thuis drummen Leon , of stop je er helemaal mee :/ ?
Dat zou wel jammer zijn , misschien kun je anders de , voor jou , mooiste set voor jezelf houden en de '' mindere '' ( het zijn gewoon twee prima sets ) in de verkoop doen .


Nee dat niet! Maar hij staat hier op zolder en ik wil na 5 jaar wel weer eens wat anders. Wil binnenkort een Gretsch Renown Maple gaan testen die voor deze 2 kits terug moet komen.. Helaas zijn er weinig drumzaken die ze opgesteld hebben staan..

Technobeat


Oké duidelijk , gewoon een keer iets nieuws dus .

Succes met zoeken , maar dat zal best een keer lukken toch ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Leon


Oké duidelijk , gewoon een keer iets nieuws dus .

Succes met zoeken , maar dat zal best een keer lukken toch ?


Ze staan wel bij Vriese in Doetinchem maar dat is ongeveer 70km rijden. Even kijken wanneer dat uitkomt!

Niemand die me een quote kan geven?

Ik zal een voorzet geven:
DW: 1200?
Pearl kit: 300?
DW hardware: 90 p.s.?

Hans

#971
jul 25, 2014, 22:31 Last Edit: jul 25, 2014, 22:33 by Hans
Ik zou die collectors voor 1500€ wegzetten. Gewoon een vet ding op podium. Wat foto's van die kit op een podium erbij en hoppa.... ;)

animal

#972
jul 25, 2014, 23:10 Last Edit: jul 25, 2014, 23:17 by animal
€ 1500,- lijkt me aan de hoge kant, voor die prijs staat er al een veel uitgebreidere DW set op marktplaats.http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/drumstellen-en-slagwerk/m829720942-dw-collectors-drumstel.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr (Wel tenen krommende foto's overigens)
€ 1000,- voor drie trommels lijkt me daarom reëler.

Hans

1500 is royaal, maar als je hem voor 1500 op mp zet krijg je er max 1300 voor. Als je hem voor 1000 op mp zet biedt niemand meer dan 900 (beetje mijn ervaring).

animal

Hoe marktplaats werkt is mij bekend  ;) , maar Leon vraagt naar de waarde van de kit, € 1000,- is dan in mijn optiek een reële waarde (ik zou hem dus voor € 1300,- à € 1200,- op marktplaats zetten).

Omhoog