Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

drum1964

TWO THUMBS UP LEON   ;)
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Erik

Lekker opgenomen en zo te zien veel fun gehad ermee. Dat is ook niet onbelangrijk! :Y
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

ArcticLight

Super vet Leon! *O* :Y

NathanR

Heeerlijk Leon! Heb hem al een aantal x gedraaid (Live ook erg goed!!! )

animal

Goed man, top gespeeld ook  :Y

Hammar

#105
nov 08, 2011, 09:10 Last Edit: nov 08, 2011, 10:23 by Hammar
Klinkt heul erg goed!
Knappe fills ook, respect!

Nijlpaard

#106
nov 08, 2011, 12:54 Last Edit: nov 08, 2011, 12:55 by Nijlpaard


De bonus track, gratis te downloaden via: bit.ly/micnewtrack



*O* *O*
Of om het in de woorden van de coolste schildpad te zeggen.....

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

drums97




De bonus track, gratis te downloaden via: bit.ly/micnewtrack


Ja goed man. Ook mooie volle snare sound!
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

FeltMi

Nice!!!  :Y
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

tRow

Die jongen met dat blonde haar, vind ik een prettigere stem hebben (in zover dat ik kan horen haha), mijn smaak natuurlijk! Maar erg vet!

NathanR

I agree met Trow! Vind je broer ook een fijnere stem Leon  :Y

Hans

@leon : erg smaakvol, sfeervol een hoopvol !

Paul

Heel erg vet, Leon!

Leon

Bedankt voor de reacties! We zijn er erg blij mee : )

Plam

Nicenice!

Bert koncept

hier vinden jullie een preview van onze volledige nieuwe cd, alles is bij mij thuis opgenomen.

https://www.facebook.com/luckysinners7?sk=app_6452028673

Hans

Ik vind de track lucky sinners het leukst. Op 1 of 2 uitzonderingen na kun je de metronoom gewoon van het ene naar het andere nummer mee laten lopen ;)

Hoe heb je dat opgenomen Bert ?

drum1964

@ Bert,

Hey Bert, heb je een nieuwe band ?
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Hammar

Tof Bert!

Bert koncept

#119
nov 19, 2011, 19:31 Last Edit: nov 19, 2011, 19:32 by Bert koncept
Bedankt voor de reacties!


Ik vind de track lucky sinners het leukst. Op 1 of 2 uitzonderingen na kun je de metronoom gewoon van het ene naar het andere nummer mee laten lopen ;)

Hoe heb je dat opgenomen Bert ?

Drums: Met een DTXplorer en superior drummer 2, tracks zijn met clicktrack en als guide een gitaarlijn ingespeeld en enkel de velocities hebben we achteraf wat aangepast/bijgesteld, ik heb er wel lang over gedaan om alles redelijk strak ingespeeld te krijgen (in een gewone studio hadden we daar nooit genoeg tijd voor gehad).

Bas rechtstreeks in mijn interface.

Gitaar: 2 marshall halfstacks met op de ene een sm57 en op de andere een sennheiser e906

Zang met een rode NT1A.

@drum1964: Nope dit is eigenlijk mijn oude band maar omdat ze niet wilden dat ik er volledig mee stopte ben ik gepromoveerd tot merchmeisje ;) dus maf stiekem toch nog "mijn band" zeggen.
Ben wel terug aan het drummen geslagen en ben met de zanger van mijn eerste band (koncept) wat nummers aan het schrijven.

Bert koncept

Heb een liedje met onze oude zanger opgenomen, na een resem la trappe quadrupel, leffe blond en gewone jupiler was dit het resultaat =>

http://soundcloud.com/jimmy1981/aafsjeid

Ik doe de drums en de opnames, mijn kameraad de rest (zang, bas en gitaar).

Was leuk om nog eens zelf wat muziek te maken.

redrummer



Erg fijn nummer om te spelen  :D

redrummer

Btw, heeft nog iemand tips om sneller te kunnen schakelen tussen de snare en de bel van het ride bekken? (zoals in het filmpje)

marnixkwd



Erg fijn nummer om te spelen  :D


Lekker hoor!!

Stokmans

Je zou je opstelling iets 'ergonomischer' kunnen maken zodat je ride dichterbij je snare hangt, minder afstand betekent dat je sneller kan wisselen.

Omhoog