Welkom in het HNDF's freubelhoekje...
Heb je een leuke Self-Made oplossing om je drum(gear) te verbeteren / aan te passen etc. ? Hier kun je ze delen met andere Crea Bea(ters)Een jaar of twee geleden ben ik zelf eens op zoek gegaan naar een manier om het beschadigen van de BD-hoop door je basspedaal tegen te gaan. Er zijn natuurlijk gewoon dingen voor te krijgen maar ik heb zelf een redelijk simpele oplossing gevonden, die oerdegelijk is en perfect werkt. Misschien kun je er wat mee
. De foto's zijn wat crappy maar misschien kan ik een keer wat betere maken wanneer dat wenselijk is.
1. Men kope een zogenaamde
Elastomap A4 bij den HEMA (2,75), neme een
schaar en een
rol dubbelzijdige tape met linnen drager (waar je ook tapijt mee vast kunt leggen...bij iedere bouwmarkt te krijgen).
Onderzijde van de map openvouwen (zitten vouw-randjes in om de map breder te kunnen maken zodat er meer in kan)
De flap er afknippen...
Dubbelvouwen bij de eerste vouw-lijn..(of op een maat die beter bij je hoop past...) Flink aandrukken zodat de vouw goed blijft zitten.
De zijkanten van deze flap zijn schuin, 1 kant laat je intact en de andere kant knip je in dezelfde vorm...Maak m niet te breed want anders past ie niet in de kromming van je hoop
. Ikzelf maak m ongeveer 8 cm breed)
Tape aan de binnenkant plakken...wederom goed aandrukken !
Geheel dubbelvouwen...
En opplakken...klaar...